MEDAŞ (Meram Elektrik Dağıtım A.Ş.) tarafından yapılan açıklamada; çalışanların sağlığının her zaman ön planda tutulduğu ve toplu alanda çalışma zorunluluğu olan 186 Çağrı Merkezi’nin 150 çalışanının evlerinin, 2020 yılı Mart ayı itibariyle gerekli alt yapı sağlanarak ofise çevrildiği bilgisine yer verildi.

Normalleşme kararı alınmasına rağmen MEDAŞ’ın riske girmediği ve çağrı merkezinin Home Office çalışma düzenine devam ettiği belirtilen açıklamada, hizmet kalitesinin düşmemesi için gerekli tüm adımların da atıldığı vurgulandı. Şirket tarafından paylaşılan bilgiye göre; evden hizmete rağmen çağrı merkezi değerlerinde herhangi bir değişme olmadı ve 2021 yılında yaklaşık 2 milyon çağrı, yüzde 99.7 ulaşım oranıyla karşılanırken müşteri memnuniyeti yüzde 95 oranına taşındı.