TÜFE’deki değişim, 2022 yılı Kasım ayında bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 62,35 ve 12 aylık ortalamalara göre ise yüzde 70,36 olarak gerçekleşti.

Bir önceki yılın aynı ayına göre en az artış gösteren ana grup haberleşme, artışın en yüksek olduğu ana grup ulaştırma olarak kaydedildi. Ana harcama grupları itibariyle 2022 yılı Kasım ayında bir önceki aya göre en az artış gösteren ana grup giyim ve ayakkabı olurken, artışın en yüksek olduğu ana grup ise gıda ve alkolsüz içecekler oldu.

2022 yılı Kasım ayında, endekste kapsanan 144 temel başlıktan 17’sinin endeksinde düşüş gerçekleşti. 119 temel başlığın endeksinde artış kaydedilirken, 8 temel başlığın endeksinde ise değişim olmadı.