Merhum medar-ı iftiharımız Konya alimlerinden, son dönem Allah CC. Dostu, manevi vazifesi olan Rical-i Gaygb görevini; Ankara’ mızın Kutbu, Rical-i Gaybı; Merhum Ahmet Kayhan Efendimiz, Dedemizden aldığını bildiğimiz ve bu ulvi görevi vefat-i ali’sine dek yürüten, Merhum, Tahir BÜYÜKKÖRÜKÇÜ HOCA EFENDİNİN duası Sayın Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül’ün göreve gelmesi ile tezahür etmişti.

Bilenler ve vaazlarını takip edenler bu duayı bilirler. …Mahalle bekçisinden, mahalle muhtarına,mahalle muhtarından, Cumhurbaşkanlığına kadar…diye devam eden malum nezih ve Müstecab duaları…

Cumhurbaşkanımızı, Halkın bizzat reyleri ile ilk defa seçilecek.

Günlerdir bu konuları yazmaktayız.

 Merhum, Tahir BÜYÜKKÖRÜKÇÜ HOCA EFENDİNİN duası kabul olacak.

Akparti Genel Başkanı, Başbakanımız Cumhurbaşkanı Adayımız Sayın Recep Tayip Erdoğan Bey bu seçimden de her girdiği seçim gibi zaferle çıkacak.

Zaferler çıkacak ki: Duanın icabet bulduğu Hak Teala Hazretlerinin katında yer bulup kabul olduğu görülsün.

Bu yıllar evvel bizzat duyduğumuz,  merhumun Dualarının, tezahürün devamlı olduğu, diğer, Evliyaullahın, Allah CC. Dostlarının, Ehlibeytin ve Evlad-ı Resulün kerametlerinin müstecep dualarının, hak ve gerçek olduğu, birilerinin ve şeytan-ı laine ram olanlara şeytanın kuklalarına, oyuncaklarına, hatırlatma ihtiyacı duyduk. Zira: onlar el açıp dua etmezler de. Keramete de itibarları da yokmuş beylerin.

Cumhurbaşkanlığı seçimininde encümeni danişin ve avanelernin rollerini,

SSK Hastanelerinin Devlet ve Millet Hastahanesi olduğunu,

Statükonun yerle bir edildiğini daha önceki yazılarımızda yazdık.

Şimdi Anadolu Sessiz Devrimi yada Anadolu İhtilalinin otoyollar ve hızlı tren yapımındaki başarısını yazalım.

 Okur yazar geçinenler, korkularından bunları yazamazlar. İşlerine gelmez beylerimizin.

Nasıl olsa bir elleri balda bir elleri yağda…

Bizim adımız: Başbakanın Adamına çıkmış. Onların ikişerli, üçerli kulislerinde. Yerel mevzilerinde…Hep bunu söylüyorlarmış.

Başbakanın Adamı…

Ne demekse?

Her halde doğruları yazmak oluyor. Başbakanın adamı olmak.

 

Biz sadece Allah CC. kuluyuz.

Nur Muhammet Mustafa SVS Efendimizin Ümmetiyiz.

Doğruları söyleriz.

 Ölüm pahasına olsa da.

Bunun cezasını direk veya dolaylı olarak görsek de. Evet Ceza dedik. KPSS. ÖYS... gibi sınavlardaki yolsuzlukların cezasını bizim evlatlarımız işsiz bırakılmakla çekiyoruz da… Neyse Mübarek Ramazan Günü kötü şeyler geçiyor, aklımdan. Fe Süphan Allah CC. Estağfurullah…

Doğruları söyleriz. Nerede olsak. Her doğruyu her yerde söyler geçeriz. zücaciye dükkanına giren fil de değiliz.

Neyse... Konumuz otoyollar, hızlı tren ve hava meydanları.

Anadolu Sessiz Devrimi ya da Anadolu İhtilalı’ nin  otoyollar ve hızlı tren ve hava meydanları yapımındaki başarısını yazacaktık ya…

21 bin 227 kilometre bölünmüş yada otoban yol yapıldı.

Cumhuriyet kurulduğundan bu güne dek. 2002′ ye kadar yapılan bölünmüş yol miktarı 6 bin kilometre iken AK Parti döneminde 2002′den 2012′ye kadar 21 bin 227 kilometre bölünmüş yol yapıla geldi.

80 yılda yapılan yolun, 3,5 kat fazlasını yapmak 9,5 yılda AKPARTİ Hükumetine nasip oldu.

2002′ yılına kadar bölünmüş yolla birbirine bağlanan yalnızca 6 şehrimiz vardı.

Bu sayı şimdi 74 tür.

Yapılan bölünmüş yollar sayesinde yıllık seyahat süresi 155 milyon saat azalmıştır.

Bu sayede 658 milyon litre yakıt (Petrol Türevleri) tasarrufu sağlandı.

Ekonomimiz de 7 milyar tasarruf etmiş oldu.

Bölünmüş yollar trafik kazalarını azaltarak, can güvenliğini de artırdı.

2003-2012 arasında yol kusurlarını azaltmak için 40 milyar TL’den fazla yatırım yapıldı.

Neticede ölümlü kaza oranı yarı yarıya azaldı.

             Böylece ekonomiye 2 milyar TL den fazla kar etti.

Milli servetlerimiz heder olmadı.

Türkiye  hızlı tren ile buluştu………

Türkiye hızlı trenle tanıştırıldı. Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya faaliyete geçti. Ankara-İstanbul, Ankara-Sivas hatlarının inşası da devam ediyor.

Hava alanı sayısı 47’ye yükseltildi

Türkiye’de aktif hava alanı sayısı 2002 yılında 25 iken, bu sayı 2012 yılında 47′ye yükseltildi.

Ovit Tüneli’ nin yapımına başlanıldı

3’üncü köprünün yapımını da içeren Kuzey Marmara Otoyolu Projesi’ nin 2015 yılı sonunda hizmete açılacak. YİD modeliyle yapılan ihalenin işletme ve yapım süresi 10 yıl 2 ay 20 gün.

Hızlı tren fabrikası kuruldu

Sakarya, Konya, Afyon, Erzincan, Karabük, Sivas ve Çankırı’da kurulan tesislerle hızlı tren ve hızlı trenle ilgili tüm malzemeleri kendi ülkemizde üretiyoruz. Dış ülkelerde değil. Yüce Allah ın CC. Selamı ve baki dualarımla.