“Enerjisiz Hayat Düşünülemez” ilkesinden hareket ederek, hizmet verdiği 6 ilde hayata geçirdiği yatırımlarla modern bir alt yapı hizmeti sağlayan MEDAŞ; 21 elektrik dağıtım bölgesinde yapılan Muhtar Memnuniyet Araştırması sonuçlarına göre, Türkiye geneli elektrik hizmeti muhtar memnuniyeti en yüksek şirket oldu.

Konuya ilişkin bir değerlendirmede bulunan MEDAŞ Genel Müdürü Erol Uçmazbaş; “Yerel yönetimde muhtarlarımızın önemini biliyoruz. Bu nedenle muhtarlarımızın öneri, şikayet ve taleplerine en hızlı şekilde çözüm bulmaya gayret gösteriyoruz. Önemli olan talepleri almak değil, bu taleplerle ilgilenmek. Biz buna önem verdik ve takip ettik.” şeklinde konuştu.

Muhtarlar, “Muhtar Whatsapp Hattı” ile şikayet ve taleplerini iletebildikleri gibi bölgelerindeki MEDAŞ yöneticisiyle doğrudan iletişim de kurabiliyorlar. 186 çağrı merkezi “VIP tanımlaması” sayesinde ise hat yoğunluğunda muhtarlar öncelikli olarak müşteri temsilcisine ulaşabiliyorlar.