Karne heyecanı yaşayan öğrenciler, Belediye Başkanı Nurettin Akbuğa'nın konuğu oldu. Başkan Akbuğa, makamında ağırladığı öğrencilerin karnelerini tek tek inceleyerek gösterdikleri başarıdan dolayı kendilerini tebrik etti.
Öğrencilerle samimi bir sohbet gerçekleştiren Başkan Akbuğa, eğitim hayatlarında başarılı olmaları için tavsiyelerde bulunurken, yaz tatilini dinlenerek, kitap okuyarak ve sosyal etkinliklerle verimli geçirmelerini önerdi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Akbuğa, tüm öğrencilere ve ailelerine sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yaz tatili temennisinde bulundu.





