6360 Sayılı Büyükşehir Belediyeleri Kanunu’nun yürürlüğe girmesiyle Konya Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluk alanının genişlemesi ve yeni bağlanan mahallelerde de merkezdeki standartların sağlanması için teknolojiden faydalanan KOSKİ Genel Müdürlüğü, hizmet içi eğitimlerini sürdürüyor.

İlçelerdeki arıza ekiplerinin iş ve işlemlerini kolaylaştırmak ve arızaya en kısa zamanda müdahale etmek amacıyla geçtiğimiz yıl devreye alınan yazılımın güncelleştirilmesi üzerine, KOSKİ İşletmeler Dairesi Başkanlığı Teknik İşler Koordinasyon Şube Müdürlüğü ile İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü’nün düzenlediği eğitim programında su, kanal ve elektrik arızalarında kullanılan yazılımla ilgili bilgiler personele aktarıldı.

Güncelleştirilen yazılım hakkında istişare ve geri bildirimlerin değerlendirildiği eğitimde; arızaya müdahalenin etkin yönetimi, arızaya müdahalede yol haritalarının yazılım ile belirlenmesi, müdahale sürelerinin ve su kayıplarının azaltılması, vatandaş memnuniyetinin artırılması, kurumsal yapının güçlendirilmesi ve standart uygulamaların yaygınlaştırılması konuları ele alındı.

Uluslararası standartların üzerine çıkarılması amaçlanan yazılımla ilgili yeni değerlendirme toplantısının 3 ay içerisinde gerçekleştirileceği öğrenildi.