MEPAŞ Müşterileri artık Abonelik, Abonelik İptali, Tarife-Fatura İşlemleri ve Bilgi Güncelleme gibi işleri için önceden randevu alarak MEPAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezlerinde sıra beklemeden işlemlerini yapabilecekler.





MEPAŞ Müşteri Hizmetleri ve Operasyonlar Müdürü Fatih Yetimoğlu, konuyla ilgili olarak şu bilgileri paylaştı:





“Hizmet merkezlerinde sıra beklenmemesi ve sosyal temasın önlenmesi amacıyla oluşturulan yeni sistemde müşterilerimiz, internet ortamından ve cep telefonlarından www.mepasenerji.com adresinden Online İşlem Merkezini Seçerek veya 444 7 786 numaralı çağrı merkezimizi arayarak; istedikleri Müşteri Hizmetleri Merkezimize istedikleri saatte hızlı ve kolay bir şekilde randevu oluşturabilecekler.





Randevu günü ve saati müşterilere SMS ile bildirilecek. Müşterilerimiz belirtilen saat dilimi içerisinde randevu oluşturduğu MEPAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezi’ne gitmeleri halinde sıra beklemeden işlemlerini yaptırabilecekler.”