MEDAŞ, çalışanlarının sağlığını ön planda tutarak; toplu alanda çalışma zorunluluğu olan 150 kişilik 186 Çağrı Merkezini, koronavirüs riskine karşı, 2020 Mart ayı itibariyle COMDATA ile birlikte hızlıca gerekli alt yapıyı sağlamış ve çağrı merkezi çalışanlarının evlerini ofise çevirmişti. 1 Haziran’da normalleşme kararı alınmasına rağmen MEDAŞ riske girmedi ve çağrı merkezi “Home Office” çalışma düzenine devam etti.

Çalışanların sağlığı için gereken tüm önlemler eksiksiz yerine getirilirken, hizmet kalitesinin düşmemesi için de gerekli tüm adımlar atıldı. Evden hizmete rağmen çağrı merkezi değerlerinde herhangi bir değişme olmadı. Evden çalışma döneminde yaklaşık 1,5 milyon çağrı, yüzde 99.7 ulaşım oranıyla karşılandı. Kesintisiz enerji hedefini benimseyerek müşteri memnuniyetini yüzde 95 oranlarına taşıyan MEDAŞ Çağrı Merkezi, 7/24 hizmete hazır.