banner8

banner9

banner28

banner10

banner35

“BİZDEN MEMNUN MUSUNUZ?”

Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, hizmet kalitesini daha da yükseltmek için abonelerinin görüş, öneri ve eleştirilerini, hazırladığı anketle kayıt altına alıyor. Anketler, KOSKİ hizmet binalarındaki bankolarda ve KİOSK cihazlarında yapılırken; telefon numarası bırakılması durumunda geri dönüş sağlanıyor.

GÜNDEM 23.03.2022, 00:08 22.03.2022, 17:06 Haber Merkezi
795
“BİZDEN MEMNUN MUSUNUZ?”
banner12

KOSKİ Genel Müdürlüğü merkez binası ile Selçuklu ve Karatay şubelerinde birkaç dakika ayrılarak gerçekleştirilen müşteri memnuniyet anketine katılan KOSKİ aboneleri, diledikleri takdirde anket sonunda su tasarrufu konulu kısa videoyu izleyerek “Suyumuza sahip çıkalım!” sloganına destek verebiliyorlar. Banko ile uzun süreli işlemlerin olduğu noktalarda işlem sırasında ankete katılım mümkünken, ayakta veya kısa süreli işlemlerde de KİOSK cihazından ankete katılım sağlanabiliyor.

Müşteri memnuniyet anketi; alınan hizmet, personelin tutum ve yaklaşımı ile genel hizmet kalitesinin değerlendirilmesi gibi kısa sorulardan oluşuyor. Abonelerin telefon numarası bırakması durumunda istek, şikayet ve önerileri hakkında geri dönüş yapılıyor. Geri bildirim için başvuruda bulunan aboneler KOSKİ tarafından periyodik olarak tespit edilerek, müşteri temsilcisi tarafından düzenli bir şekilde bilgilendiriliyor. Talep edilen konu hakkında yardımcı olunduktan sonra, detaylar günlük olarak raporlanıp her ay düzenli bir şekilde saklanıyor.

banner13
Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!
banner11
banner32
18
açık