Bakanlığın resmi internet sitesinde yer alan açıklamaya göre; uygulamadaki sosyal hizmetler başlığı altında “Çocuk Hizmetleri”, “Engelli Hizmetleri”, “Yaşlı Hizmetleri”, “Aile Hizmetleri”, “Kadına Yönelik Hizmetler”, “Şehit Yakınları ve Gazilere Yönelik Hizmetler”, “Yurtdışı Hizmetleri”, “Sivil Toplum Hizmetleri” ve “Eğitim ve Yayın Hizmetleri” kategorileri altında sunulan hizmetlere ilişkin bilgiler, faydalanma şartları ve başvuru kanalları görülebilecek. “Sosyal Yardımlar” başlığı altında ise vatandaşlar faydalanmak istedikleri desteğin şartlarına ve başvuru kanallarına ilişkin bilgi sahibi olabilecekler.

Mobil uygulama üzerinden e-Devlet aracılığıyla sosyal yardım ve sosyal hizmet başvuruları yapılabilecek. Başvurunun yanı sıra yine e-Devlet kapısı üzerinden sunulan durum/sonuç/ödeme sorgulama hizmetlerine de doğrudan yönlendirme linkleri sayesinde erişilebilecek. Uygulama, ALO 183, ALO 144 gibi çağrı merkezlerinin doğrudan aranabilmesi ve Kadın Destek Uygulamasına (KADES) doğrudan erişilmesi olanağı da sağlıyor.

“Aile Destek” mobil uygulaması;

IOS mobil marketinden https://apps.apple.com/us/app/aile-destek/id1606165366

Android mobil marketinden ise https://play.google.com/store/apps/details?id=app.aile.gov.tr

uzantılarıyla ücretsiz olarak indirilebilecek.