AKŞEHİR AK PARTİ'DE ÇARDAKOĞLU DÖNEMİ BAŞLIYOR

Bugün Ankara Genel Merkezde mülakata giren 3 isimden biri olan Abdurrahman Çardakoğlu Akşehir AK Parti'nin yeni ilçe başkanı oldu.

AKŞEHİR AK PARTİ'DE ÇARDAKOĞLU DÖNEMİ BAŞLIYOR

Bugün Ankara Genel Merkezde mülakata giren 3 isimden biri olan Abdurrahman Çardakoğlu Akşehir AK Parti'nin yeni ilçe başkanı oldu.

14 Aralık 2017 Perşembe 20:13
7852 Okunma
AKŞEHİR AK PARTİ'DE ÇARDAKOĞLU DÖNEMİ BAŞLIYOR
banner155

AK Parti'de Akşehir'de dahil olmak üzere Konya'daki 3 ilçenin başkan adayları bugün Ankara'daki Genel Merkeze davet edilerek mülakata çağrılmıştı. Abdullah Bahadır Örs, Yusuf Kahraman ve Abdurrahman Çardakoğlu'nun katıldığı mülakat sonrasında Akşehir AK Parti'nin Yeni Başkanı Abdurrahman Çardakoğlu olarak belirlendi.


Genel Merkezin verdiği karar sonucunda Akşehir, Meram ve Karatay İlçe Başkanlıklarına şu isimler getirildi: 

Akşehir İlçe Başkanı: Abdurrahman Çardakoğlu

Meram İlçe Başkanı: Mustafa Dolular 
Karatay İlçe Başkanı: Mehmet Genç

Abdurrahman Çardakoğlu'na yeni görevinde başarılar diliyor, Akşehir'imiz için hayırlı olmasını temenni ediyoruz


 

Son Güncelleme: 14.12.2017 23:49
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Salim 2017-12-15 10:32:54

Temayüle göre son sırada yer alan kişi başkan yapılacaktı da temayüle ne gerek vardı madem? Ee, Örs'ü ve yönetimini çık, Kahraman'ı çık , ........çık, ........çık geriye ne kaldı?

Avatar
Mehmet 2017-12-19 03:26:21

Bahadir Örs arkasında iyi insanlar koydu gitti hiç olmassa iyi adamdı cardakoglu hayırlısı olsun

Avatar
sedat 2017-12-19 13:58:19

Bahadır Örs yönetiminin yapacağı en iyi şey Çardakoğlu'na sahip çıkmaktır. Zaten yeni başkan Çardakoğlu, Örs'ün yönetiminde değil miydi? Eee? Bakın sevgili Pervasız takipçileri dostlarım, şu işe bakın, daha kimin ne olacağı belli değilken bütün adayları tek tek dolaşıp hepsine de "senin arkandayız, yapacağımız bir iş olursa emrindeyiz..." diyenler olabilir mesela değil mi?. Çardakoğlu'nu, o çıkarcı, hilekar, koltuk sevdalısı sözde dava adamlarının eline bırakmamalı. Düşünebiliyor musunuz? Adam Örse gidip senin arkandayım diyebilir. Aynı adam Kahraman'a gidip " senin arkandayım” diyebilir. Terkenliye gidip, ona da arkandayım” diyebilir. Aynı adam ve adamlar Ögeye de aynı bağlılığı bildirmiş olabilirler. Aynı adamlar şimdi de Çardakoğlu için bu da nereden çıktı, daha çocuk, çok genç” diyor olabilirler. Dedim ya yapılacak en iyi şey Örs ve yönetimi Çardakoğlu'na sahip çıkmalı.

Avatar
arzu 2017-12-18 14:35:21

Yazık bu partiye... Reis'in emeklerine yazık. Oy moy yok artık

Avatar